loading...

عشق یکطرفه

  اکثر بشر ها دوست دارا هستند پیروز شوند و با سرمایه معدود پول خیر و خوبی به دست آورند. در‌این مرحله میباشد که در‌پی ایده برای فعال‌ساز‌ی کسب و عمل کوچک خویش می‌شوند. حس

چند ایده برای راه اندازی کسب و کار جدید و کوچک

من بازدید : 495 دوشنبه 11 آذر 1398 : 12:53 نظرات (1)

 

اکثر بشر ها دوست دارا هستند پیروز شوند و با سرمایه معدود پول خیر و خوبی به دست آورند. در‌این مرحله میباشد که در‌پی ایده برای فعال‌ساز‌ی کسب و عمل کوچک خویش می‌شوند. حس خوب پیروزی از سرشت بشر سرچشمه می گیرد.

 

 

فعال‌ساز‌ی کسب و عمل کوچک و وصال به یک درآمد ایده آل یک نیاز و یک احساس خوب میباشد که دوست داریم یک شبه به دست آوریم. هر کسی در ادامه یک مکان صحیح برای سپرده گذاری پس اندازهایش میباشد و دوست داراست کسب و فعالیت کوچک خانگی اما تازه شیوه بیاندازد. مدام در اولی گام این سوال به ذهن میاید که بایستی چه فعالیت کنم؟چه ایده ای قادر است برای اینجانب مطلوب باشد؟ شایسته ترین ایده برای فعال سازی کسب و فعالیت خانگی کوچک و پیروز چه می‌باشد؟ چه کسب و عمل کوچک پرسودی موجود است که اینجانب از آن‌ها بی خبرم؟ یا این که اینکه فعال‌ساز‌ی کسب و فعالیت با 10 میلیون قابلیت پذیر میباشد؟

 

هم اکنون که در حالا مطالعه این نوشته می باشید مطمئنا ایده قابل قبولی ایده قابل قبولی برای کسب و فعالیت نداشته اید که به نظرتان به اندازه کافی توانا باشد، نا آرزو نشوید همین عزم شما نشان می‌دهد که شما شخص قابل قبولی برای استارت یک کسب و فعالیت تازه و مطمئنا به عزم و عزمی که دارید در هر کسب و کاری چیره خواهید شد.

 

 

با ایده های کسب و عمل جدیدی که در‌این نوشته به شما معرفی خواهد شد، مطمئنا ایده آیتم پسند خویش را خواهید یافت هم چنین برای راه‌اندازی کسب و عمل کوچک و وصال به درآمد متبوع می بایست کارایی بکنید. ایده های کسب و فعالیت ارائه گردیده به طور کامل معقولانه بوده و اشخاص متعددی میباشند که از این نحوه به درآمد های میلیونی رسیده اند.

 

با توجه تا انتهای مقاله را بخوانید و مطمئن باشید که با سرمایه اندک هم می قدرت شغل های پهناور انجام بخشید و حتی فعال‌ساز‌ی کسب و فعالیت با 10 میلیون نیز قابلیت و امکان پذیر میباشد.

 

 

رشد پرنده ها زینتی,دستگاه جوجه کشی

 

 

ایده نخستین : رشد طیوران زینتی یک عمل مالامال درآمد با سرمایه نادر و مکان کوچک

 

رویش پرنده ها زینتی تحت عنوان یک کسب و عمل تازه و مالامال بهره، دارنده درآمد عالی و مخارج نخستین و جانبی بسیار نادر است.

 

 

آیا از ارزش طوطی سانانی مثل کاسکو خبر دارید ؟ آیا می‌دانید بها بعضا نژاد های قناری حتی تا یک‌سری میلیون تومان هم می‌رسد؟

 

 

بها یک کاسکو به صورت میانگین در بازار روز فی مابین یک میلیون پانصد هزار تومان تا دو میلیون تومان است.تخم کاسکو تا یک سری صد هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.ارزش یک مرغ مینا دربین 400 تا 800 هزار تومان میباشد.یک عروس هلندی در چهره کوچک بودن تا 200 هزار تومان در رخ بالغ بودن تا 400 هزار تومان و در رخ بالغ و مولد بودن 800 هزار تومان به فروش میرسد.شاید این آمار برای شما بسیار تعجب برانگیز باشند البته به طور کامل واقعیت دارا هستند.

 

 

بهتر میباشد طولانی تر تعجب نمایید زمانی بدانید اشخاصی میباشند که با رشد کاسکو ماهانه بالای پنج میلیون تومان درآمد دارا‌هستند.یک نمونه تماما عملی را بیایید با هم در زمینه ی قناری مرور کنیم.برای رشد پرنده ها زینتی نیاز به امکانات خاصی وجود ندارد.

 

 

صرفا یک دستگاه جوجه کشی ، یک فضای کوچک و تجربه سرمایه نخستین کافی برای این عمل میباشد.

در شرایطی که بخواهیم رویش قناری را تحت عنوان استارت یک کسب و فعالیت گزینش کنیم دو روش پیش رو داریم یا این که می بایست از قناری های عادی به اصطلاح قانونی محافظت کنیم یا این که از قناری های نژاد دار.

قناری های قانونی یا این که به عبارتی قناری های ساکن گردیده به قناری های گفته میگردد که با حالت گوشه و کنار ناحیه به صورت به طور کامل ایده آلی خو تصاحب کردن ، معمولا رشد این قناری ها بسیار سهل میباشد و والدین های خیر برای جوجه هایشان به اکانت میایند.

جوجه کشی از این مدل قناری ها بسیار راحت می‌باشد و معمولا در سال بسته به موقعیت دور و بر معاش و شیوه تغذیه تا چهار توشه مبادرت به نشر و جوجه کشی از آنان نمود.

در یک فضا بسیار کوچک بیست متری می قدرت تا پنجاه قناری را محافظت نمود و بها هر قناری معمولا در میان 150 تا 300 هزار تومان است.

یک شخص معمول که مبادرت به جوجه کشی و رویش و فروش قناری می کند به صورت معمول میان 50 تا 70 قناری را محافظت میکند.

جوجه کشی و رویش قناری های عادی می‌تواند به راحتی فارغ از اینکه وقت متعددی از شما بگیرید درآمد قابل توجهی را قسمت شما کند.

به دلیل آنکه شما می‌توانید در یک دور و بر بیست متری هر ساله تا دویست قناری رشد داده و به فروش برسانید.

جور دوم قناری ها ، قناری های نژاد دار می‌باشند که اشکال مختلفی دارا‌هستند و فی مابین هواداران به قناری بسیار گزینه دقت هستند.

حفظ از قناری های نژاد دار اندکی سخت میباشد و نیاز به اعتنا و محافظت بیشتری دارااست البته میتوانید با پاره ای تجربه و توجه در کنار لذت از عمل در آمد بسیار ایده آلی به دست آورد دیدنی اعتنا اینکه ارزش این قناری ها گهگاه تا 3 میلیون تومان هم میرسد و درآمد رویش دهندگان آن گهگاه بسیار نجومی میباشد به طوری که در نگاه نخستین قابل یقین به حیث نمیرسد.

نکته حائض اهمیت دیگر درخصوص رویش قناری فروش بسیار ریلکس و کشش بالای بازار برای خرید آن میباشد به نوعی که در تحقیقاتی که از بازار انجام دادم اکثریت فروشندگان قناری تیتر می نمودند \" که قناری خوب را تو هوا میبرند \".

پس حالت فروش آن هم مساعد میباشد و صرفا با یکسری قناری و یک دستگاه جوجه کشی ماهر از مارک های شناخته گردیده همچون تیم صنعتی اسکندری استارت به انتشار و رشد قناری نمود و کسب و فعالیت تازه خانگی خویش را فعال‌سازی نمود.

 

 

این آمار و ارقام معمولا درخصوص اکثر طیوران زینتی مانند کاسکو ، مرغ مینا ، طاووس ، مرغ علاقه و ... نیز درستی می نماید و فقط بایست روئت کرد که شما به کدام پرنده عشق و علاقه بیشتری دارید.

همینطور درآمد از رشد کاسکو و مرغ مینا و امثال این طیوران به مراتب بهره بیشتری حد تا بیش تر از پنج میلیون تومان در ماه را به یار و همدم دارااست.

 

 

دستگاه جوجه کشی ماهر,رشد طیوران ساکن

 

 

ایده دوم : رویش طیوران ساکن مانند مرغ ، بلدرچین ، غاز ، اردک و .. برای تخم و گوشت

 

شیوه دوم و ولی بسیار لبریز درآمد برای فعال‌ساز‌ی کسب و فعالیت کوچک رویش طیوران مستقر تخم گذار هست. درحال حاضر که شما در اکنون مطالعه این مقاله میباشید اشخاص متعددی در یک محل کهن در روستایشان یا این که یک محل اجاره ای کوچک در حومه شهر در هم اکنون رویش بلدرچین ، مرغ ، بوقلمون ، غاز و اردک و ... می‌باشند.

 

 

حقیقتا می اقتدار رشد این مدل از پرنده ها را یک فعالیت لبریز در آمد و برنده به اکانت آورد.

دیگر راز هر سفره ای می قدرت مرغ را مشاهده کرد و هر کسی تخم مرغ مصرف میکند البته این روز ها تمامی دنبال تولیدها ارگانیک می باشند ؛ مرغ ارگانیک و ساکن ، اردک مستقر ، غاز ساکن ، بوقلمون مستقر اینها محصولاتی می باشند که ارزش چندین برابر گوشت مرغ عادی دارا‌هستند و خلاف قدیمی در حال حاضر راز سفره اکثریت قشر مرفع جامعه می باشند. خصوصی به هتل های خوب بزنید گران ترین غذاهای آنان طعام کبک یا این که بلدرچین و یا این که حتی گوشت خوش غذا بوقلمون مستقر میباشد.

 

 

آمارهای منتشر گردیده از سوی وزارت مجاهدت کشاورزی نشان می‌دهد در حالی که معدل مصرف سرانه جهانی گوشت مرغ ۱۵ کیلوگرم میباشد، اهل ایران ها ۱۱ کیلوگرم بیشتراز مردم دنیا از این پروتئین به کار گیری می نمایند. بازارها حکایت از استقبال بی سابقه مردم از تولیدها پروتئینی طبیعی دارا هستند پس می اقتدار برای راه‌اندازی کسب و فعالیت کوچک و نو از این ایده بهره مند شد. مردم از مصرف اشکال گوشت مرغ صنعتی و بی مزه و مالامال ضرروزیان خسته گردیده اند و بازار بسیار قابل توجهی در ایجاد گونه های فراورده های پروتئینی طبیعی مانند جوجه کشی و رویش غاز ، شترمرغ ، مرغ ، بوقلمون ، اردک و ... ساکن موجود هست حتی به کارگیری از تخم طیوران مستقر نیز به شدت موردپسند قرار گرفته میباشد.

 

 

می اقتدار با عملکرد و سرمایه معدود استارت به ساخت اشکال طیوران مستقر ما یحتاج این بازار پهناور نمود و بسته به پرورش و پیشرفت درآمد قابل قبولی را به دست آورد.

 

براین اساس برای راه‌اندازی این کسب و عمل خانگی و لبریز فایده نیاز به خرید یک دستگاه جوجه کشی بلدرچین ، چند تخم نطفه دار و چندین متر زمین دارید، مطمئنا از این فعالیت بهره بسیار متعددی قسمت شما خواهد شد.

 

دستگاه جوجه کشی بلدرچین,قفس بلدرچین

 

 

ایده سوم : رشد مرغ در سطح مرغداری و فارم وسیع ایجاد جوجه یکروزه

 

آمارهای منتشر گردیده از سوی وزارت مجاهدت کشاورزی نشان می‌دهد در حالی که معدل مصرف سرانه جهانی گوشت مرغ ۱۵ کیلوگرم میباشد، اهل ایران ها ۱۱ کیلوگرم بیش تر از مردم عالم از این پروتئین استعمال می‌کنند

 

 

در شرایطی‌که شما سرمایه بیشتری دارید و بضاعت مدیر یک کسب و فعالیت میلیارد تومانی را دارید یک توصیه بدون شوخی به شما فعال سازی مرغداری و فارم های وسیع ساخت جوجه یکروزه میباشد.

 

 

سرانه مصرف گوشت مرغ در جمهوری اسلامی ایران بیش تر از 26 کیلوگرم تثبیت شده‌است.

ایا فکر‌میکنید تمام این مرغ ها در پایین مرغ مامان متولد میگردند؟ درصورتی که این تصور شماست بایستی بیان کنم تماما غلط میباشد.

 

 

دستگاه جوجه کشی صنعتی وسیع تا گنجایش ایجاد یک میلیون جوجه یک روزه وظیفه ساخت این حجم از جوجه را بر عهده داراست و مرغداری های صنعتی این جوجه ها را تبدیل به مرغ می‌نمایند.

 

 

پس برای فعال‌سازی کسب و فعالیت مالامال فایده و پربازده می‌توانید یک فارم وسیع ایجاد جوجه یکروزه تاسیس فرمایید، برای اینکار نیاز به یک ماشین جوجه کشی صنعتی وسیع و یک تالار رشد و امکانات مرغداری دارید. معمولاً دستکم گنجایش ساخت یک فارم جوجه یکروزه بایستی یکصد هزار قطعه در ماه باشد.

 

 

شما می‌توانید تخم نطفه دار استاندارد را از موسسه ها تخصصی ساخت تخم نطفه دار اصلاحیه خریداری نموده ، آن را با به کارگیری از دستگاه های انکوباتور تبدیل به جوجه یکروزه نموده و از منفعت سرشار آن برخوردار گردید. طبیعتاً این مدل بهره‌برداری از دستگاه های جوجه کشی مستلزم سپرده گذاری های سنگین و صرف دوران و کسب تخصص های لازم میباشد.

 

 

در قالبی کوچکتر ، در صورتی شما دارنده یک مرغداری گوشتی می‌باشید می‌توانید با خرید یک ماشین جوجه کشی نسبتاً وسیع با گنجایش 10 تا 40 هزار قطعه مرغ خویش را از خرید جوجه یکروزه و صرف مخارج سنگین غنی کرده و سوددهی مرغداری خویش را به حداکثر برسانید.

 

 

رشد مرغ,دستگاه جوجه کشی ماهر,رشد قارچ

 

 

ایده چهارم : فعال‌سازی تالار رشد قارچ تحت عنوان یک کسب و عمل کوچک و مالامال منفعت

با اعتنا به تغییر‌و تحول تمدن مصرف مردم و ارتقاء سطح درایت آن ها، گرایش مردم به مصزف قارچ نیز ارتقاء یافته میباشد. چون قارچ سرشار از پروتئین و ویتامین ها و املاح معدنب بوده و به طور کامل سوای کلسترول مضر است و جایگزین قابل قبولی در حین نبود گوشت است. هم چنین امروزه در بخش اعظمی از خوراکی ها نیز سوپ، پیتزا، املت و ... از قارچ به کار گیری می‌کنند و در صورتی شما پیرو یک ایده تازه برای فعال سازی کسب و عمل کوچک میگردید، مطمئنا این آیتم بهره خیر را برای شما پیرو خواهد داشت.

 

 

بخش اعظمی از دکان ها، رستوران ها و مرکزها تهیه و تنظیم خوراک خریدار محصول ها قارچی شما هست، بدین ترتیب از نظر بازار فروش خیالتان ریلکس باشد که کالا تان روی دست نخواهد ماند. برای فعال سازی تالار رشد قارچ شما به یک مکان، چندین رطوبت ساز، یه خرده بذر، پاره ای خاک و کمی کاه و کمپوست دارید و در صورتیکه در حوزه‌ ای معتدل یا این که سرد قرار دارید برای گرم کردن تالار در زمستان نیاز به یک هیتر گلخانه ای دارید.

 

 

جوجه کشی شترمرغ,گلخانه گل های زینتی

 

 

ایده پنجم : فعال‌ساز‌ی گلخانه گل های زینتی تحت عنوان یک کسب و عمل خانگی کوچک

مطمئن باشید اشخاص متعددی خریدار گل های شما خواهند بود. اکثری از منزل ها، اداره ها، مرکز ها شهرداری، گل فروشی ها و ... برای تزئین منزل، دفتر و دور و بر حریم مستلزم گل می‌باشند. در‌صورتی‌که شما در یک فضای 20 متری یک گلخانه کوچک که مشتمل بر گونه های گل های زینتی باشد، درآمد خیر و خوبی را می‌توانید کسب نمایید؟ آیا از بها هر شاخه گل رز خبر دارید؟ و یا این که از بها یک گلدان کوچک کاکتوس باخبر میباشید؟ 

 

 

شما برای رشد گل های زینتی تنها به یک گلخانه کوچک، یه خرده خاک نتیجه ها خیز، یک سری گلدان، یک رطوبت ساز و یک هیتر گلخانه ای برای زمستان نیاز دارید. در یک فضای بیست متری می قدرت دربین 180 الی 200 گلدان گل قرار اعطا کرد. گل ها بعد از یک الی دو ماه تماما پرورش کرده و مهیا فروش می‌باشند، شما هم میتوانید گل ها را به طور گلدانی بفروشید و هم به طور رمز شاخه ای!

 

 

در‌حالتی که سرمایه متعددی در چنگ دارید می‌توانید با اجاره یک زمین دارنده خاک نتایج خیز و فعال‌سازی یک گلخانه مجهز، عمل خویش را به طور ماهر استارت فرمائید. درحال حاضر اشخاص متعددی می باشند که با رویش گل و گیاه به درآمد میلیونی رسیده اند، با اندکی شکیبایی و شکیبایی میتوانید شایسته ترین سود را از عمل خویش بگیرید.

 

 

 

کسب و عمل,احداث گلخانه سبزیجات

 

 

ایده ششم : احداث گلخانه صیفیجات تحت عنوان یک کسب و عمل نو و لبریز راندمان

آیا از بها خیار، گوجه، فلفل دلمه ای، هندوانه، طالبی، خربزه و... در زمستان خبر دارید؟ آیا میدانید که اشخاص متعددی می باشند که با کشت غیر فصلی صیفی جات بهره متعددی را قسمت خویش میکنند؟ چرا شما یکی‌از آن‌ها نباشید.

 

 

تحت عنوان یک کسب و عمل مالامال فایده و زود راندمان احداث گلخانه اشکال سبزیجات مانند، خیار، گوجه، فلفل، هندوانه، خربزه، توت خارجی و... قادر است درآمد قابل توجهی برای شما داشته باشد. کافیست عملکرد فرمائید و غایت سعی خویش را به خرج دهید.

 

 

شما با یک مکان 1000 متری، ماهیانه دو و نیم الی سه میلیون تومان درامد خواهید داشت. در‌حالتی که شما چنین مکانی را سراغ دارید که به منشا آب کشاورزی دسترسی داشته باشد، میتوانید همین شرایط کنونی احداث گلخانه خویش را آغاز فرمائید. نگران گرما یا این که سرمای بیشتراز حد هوا نباشید. گلخانه ها در هر مکانی قابلیت و امکان احداث را دارا هستند و شما در تابستان با یاری رطوبت ساز ها و رشته های خنک کننده و در زمستان نیز به یاری هیتر های منحصر گلخانه میتوانید دمای گلخانه را تهیه نمائید.

 

 

در حالتی‌که شما در یک فضای هزار متری مبادرت به کشت خیار بنمایید، بعداز شش ماه 15 الی 10 بدن خیار برداشت خواهید نمود و در شرایطی‌که فایده نتایج از هر کیلو خیار را با کسر هزینه ها 1000 تومان در لحاظ بگیریم، یعنی بعداز شش ماه 15 میلیون تومان منفعت خواهید موفقیت که ماهیانه دو میلیون و پانصد هزار تومان درامد خالص شما خواهد شد و زیرا هر ساله دو توشه می قدرت خیار برداشت نمود پس در شش ماه دوم سال هزینه ای بابت خرید بذر و کود نخواهید پرداخت.

 

درین نوشته‌علمی همت شد تا به طور خلاصه ایده هایی برای فعال‌سازی کسب و فعالیت کوچک و اما لبریز منفعت سرویس تان ارائه گردد. بدین ترتیب در حالتی‌که عزم و طاقت و صبر کافی داشته باشید، میتوانید در کارتان بسیار پیشرفت فرمایید و کسب و کارتان را گسترش دهید.

منبع : https://www.beytoote.com/news/economy-news/ideas1-settingup-business.html

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 6,462
  • بازدید کلی : 35,906
  • کدهای اختصاصی
    طراحی کارت ویزیت
    دختر خاص مغرور
    کافه اینترنتی
    فان گذر
    تیکه های باحال
    تبلیغ پارسی
    پی سی صدا
    راک شرقی
    پی سی دانلود
    دانلود ویدئو
    تبادل لینک رایگان
    سامسونگ گلکسی
    پدرو رودریگز
    جی بی پوز
    معرفی گل و گیاه
    وب آق حسین
    شکلک کده
    آی تی سنتر
    درباره پسر ها
    پارس تیتراژ
    آب نیست
    وب نوشت عاشقانه
    ستاره بازی
    خاطرات شب یلدا
    بدو عکس
    ایرانسل رایگان
    مروا کامپیوتر
    فایل کده
    تی تی لینک
    شهر کوچک زیبا
    ایران کلید
    دلنوشته های من
    وبسایت پویا
    سر بلاگ
    همه با هم
    تفرجگاه ایران
    98 کلوب
    تفریح و سرگرمی
    سرگرمی
    گیگ دی ال
    کلوپ سرگرمی
    جکستان
    جعبه من
    کندار دانلود
    وبسايتی برای همه
    انصاری
    لینک زیاد
    بيشتر بدانيم
    جکستان شکرستان
    اخبار علم و دانش
    ایران ورک مارکت
    ایران پیکس
    کلبه محبت
    تاپ دانلود
    آخرین امید
    معرفی درختان میوه
    مسیج عشقولانه
    ایران وب دیتا
    ورزشکده
    رادیکال 24
    من تنها
    باران
    ایران پیکسل
    شهر سبز
    آموزش طراحی
    مجله تفریحی
    دانلود رایگان
    جک برای تو
    تنهاترین مرد زمین
    فروشگاه بازی
    نرم افزار رایگان
    سخت افزار جدید
    والپیپر زیبا
    دانلود ما
    پرتو وب
    بهزاد پکس
    دانلود
    پورت 20
    مجرمان بی گناه
    دیوار
    لینک 88
    درهم و برهم
    کتابخانه
    دانلود جدیدترینها
    لینک دانلود
    گیتار در آتش
    ابر دانلود
    وبلاگ
    محمد خلج
    دانلود سریع
    من و خدا
    طراحی میلاد
    کدبانو
    دانلود منیجر
    برترین وب
    نت مارکت
    بهترینم تویی
    استاد نجفی
    کلاس آنلاین ما
    عصر دانلود
    انیمیشن قدیمی
    آبادانیها
    گروه
    دانلود آهنگ جدید
    شب
    تفریحستان
    پساپس
    دانلود فیلم جدید
    دانلود جدید
    اطلاعات کامپیوتری
    آقای مصطفوی
    عشق یکطرفه
    خندانده
    فایلهای 2015